MyGov Portal
SearchFunction
Privacy Policy
feedbackform
PDPA
Broadcast
Pengenalan Kami
Berita
Soalan Lazim
Pekeliling
Hubungi Kami
Multilang
Sitemap
W3C Disability Accessibility
Number of Online Services
Freedom of Information
Online E-Participation
image
Tetapan Semula Menukar kontras kepada cerahMenukar kontras kepada asalMenukar kontras kepada gelapKecilkan size fontKembalikan saiz font kepada asalMemperbesarkan saiz font
    T
    T
    T
    T
    T
    T

bm en

Print
Jenis tender TERBUKA
Kategori perolehan KERJA
Tajuk tender

Cadangan Penggantian Sistem Penyaman Udara Berpusat Termasuk AHU Dan Peralatan-Peralatan Lain berkaitan di Hospital Sultanah Aminah, Johor Bahru

Kod bidang
No. Jadual T/P & P 56/2012
Harga Dokumen (RM) 100
Tarikh Iklan
Tarikh Tutup 30-08-2012 04:00:00
Kelayakan kontraktor
Penerangan

Kontraktor-Kontraktor (Bumiputra) yang berdaftar dengan Pusat Khidmat Kontraktor (PKK) ATAU Pusat Pendaftaran Kontraktor-Kontraktor Kerja, Bekalan dan Perkhidmatan Negeri Sabah (PUKONSA) ATAU Unit Pendaftaran Kontraktor Dan Juru Perunding Sarawak (UPKJ) DAN Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan Malaysia (LPIPM/CIDB)

TEMPAT DAN TARIKH DOKUMEN DIJUAL

Dokumen Tender boleh diperolehi/ dijual selepas taklimat/lawatan tapak di :-

Kaunter Tender dan Sebut Harga, Bahagian Perolehan dan Penswastaan, Kementerian Kesihatan Malaysia, Aras 7, Blok E7, Kompleks E, Presint 1, Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan, 62590 Putrajaya pada waktu-waktu pejabat seperti berikut:-

 

Isnin – Khamis :

8.00 pg – 1.00 ptg

2.00 ptg – 4.00 ptg

Jumaat :

8.00 pg – 12.00 t/hari

2.45 ptg – 4.00 ptg

 

SYARAT PENDAFTARAN

-  PKK

   Kelas C, Kepala III, Sub-Kepala 1(a)

 

Atau

- PUKONSA

 Kelas B,  Tajuk III,  Tajuk Kecil 1(a)                                                                                                  

Atau

 - UPKJ

  Kelas A dan B.   Kepala V,  Sub-Kepala 3

Dan

  - Lembaga  Pembangunan Industri Pembinaan Malaysia CIDB

   Gred G5
 

Taraf /Jenis Syarikat:BUMIPUTRA


TARIKH/TEMPAT/MASA TAKLIMAT/LAWATAN TAPAK 

(Taklimat/Lawatan Tapak adalah WAJIB)

Tarikh     :  9 Ogos  2012 (Khamis)

 Masa     :  10.00 pagi        

Tempat  :  Bilik Mesyuarat, Hospital Sultanah Aminah, Johor  Bharu

                  

TARIKH TENDER DITUTUP

30 Ogos 2012 (Khamis) pada jam 12.00 tengah hari

Dokumen Tender yang lewat diterima tidak akan di pertimbangkan

 

Tempat serahan Dokumen Tender hanya di:

           KAUNTER TENDER DAN SEBUT HARGA,

            BAHAGIAN PEROLEHAN DAN PENSWASTAAN,

            KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA,

            ARAS 7, BLOK E7, KOMPLEKS E, PRESINT 1,

            PUSAT PENTADBIRAN KERAJAAN PERSEKUTUAN,

            62590 PUTRAJAYA

 

Bayaran bagi dokumen tender hendaklah dalam bentuk Bank Draf/Kiriman Wang Pos atas nama Ketua Setiausaha, Kementerian Kesihatan Malaysia. Wang tunai/cek tidak diterima. KONTRAKTOR-KONTRAKTOR YANG INGIN MEMBELI DOKUMEN TENDER DIWAJIBKAN MEMBAWA SIJIL ASAL PUSAT KHIDMAT KONTRAKTOR (PKK) ATAU PUSAT PENDAFTARAN KONTRAKTOR-KONTRAKTOR KERJA, BEKALAN DAN PERKHIDMATAN NEGERI SABAH (PUKONSA) ATAU UNIT PENDAFTARAN KONTRAKTOR DAN JURU PERUNDING SARAWAK (UPKJ) DAN LEMBAGA PEMBANGUNAN INDUSTRI PEMBINAAN MALAYSIA (LPIPM/CIDB) BERSERTA SALINAN FOTOSTAT (TIDAK DIKEMBALIKAN) UNTUK PENGESAHAN PENDAFTARAN.

 

Syarikat/Firma/Koperasi/Pemilikan Tunggal* hendaklah mengambil perhatian bahawa setiap transaksi melalui Sistem ePerolehan akan dikenakan fi perkhidmatan sebanyak kosong perpuluhan lapan peratus (0.8%) mengikut setiap nilai invois yang dikemukakan kepada Kerajaan tertakluk kepada had maksimum RM9,600.00 (Ringgit Malaysia: Sembilan Ribu Enam Ratus Sahaja) bagi inovis yang bernilai RM1.2 juta (Ringgit Malaysia: Satu Juta Dua Ratus Ribu Sahaja) atau lebih.

 

*Yang mana berkenaan

 

Ketua Setiausaha,

Kementerian Kesihatan Malaysia.

Lampiran
Lampiran
Lampiran
Lampiran
Lampiran

 

Dokumen boleh diperolehi di:

 

 


Bahagian Perolehan dan Penswastaan,
Kementerian Kesihatan Malaysia,
Aras 7, Blok E7, Parcel E
Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan,
62590 Putrajaya.


pada waktu pejabat seperti berikut:


ISNIN - KHAMIS
8.00 PAGI - 1.00 PETANG
2.00 PTG - 4.00 PETANG

JUMAAT
8.00 PAGI - 12.00 TENGAH HARI
2.45 PTG - 4.00 PETANG