Jenis tender TERBUKA
Kategori perolehan KERJA
Tajuk tender

Cadangan Kerja-Kerja Naiktaraf Sistem Bekalan Elektrik Di Pusat Pergigian Kanak-Kanak Dan Kolej Latihan Pergigian Malaysia, Pulau Pinang

Kod bidang
No. Jadual T/P & P 50/2012
Harga Dokumen (RM) 80
Tarikh Iklan
Tarikh Tutup 27-08-2012 04:00:00
Kelayakan kontraktor
Penerangan

Kontraktor-Kontraktor Elektrik (Bumiputra) yang berdaftar dengan Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan Malaysia (LPIPM/CIDB) Dan Pusat Khidmat Kontraktor (PKK) ATAU Pusat Pendaftaran Kontraktor-Kontraktor Kerja, Bekalan dan Perkhidmatan Negeri Sabah (PUKONSA) ATAU Unit Pendaftaran Kontraktor Dan Juru Perunding Sarawak (UPKJ)

TEMPAT DAN TARIKH DOKUMEN DIJUAL

Dokumen Tender boleh diperolehi/ dijual selepas taklimat/lawatan tapak di :-

Kaunter Tender dan Sebut Harga, Bahagian Perolehan dan Penswastaan, Kementerian Kesihatan Malaysia, Aras 7, Blok E7, Kompleks E, Presint 1, Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan, 62590 Putrajaya pada waktu-waktu pejabat seperti berikut:-

 Isnin – Khamis :

8.00 pg – 1.00 ptg

2.00 ptg – 4.00 ptg

Jumaat :

8.00 pg – 12.00 t/hari

2.45 ptg – 4.00 ptg


SYARAT PENDAFTARAN

-  PKK Kelas II, Kepala VII, Sub-Kepala 1,2,3

 

Atau

- PUKONSA Kelas II,  Tajuk VII,  Tajuk Kecil 1,2,3                                                                                     

Atau

 

-UPKJ Kelas II,  Kepala VII A,

 Sub-kepala 1

 Kepala VII B

 Sub-kepala 3d

 

Dan

  -Lembaga  Pembangunan  Industri Pembinaan  Malaysia CIDB Gred G3

 
 

Taraf /Jenis Syarikat:BUMIPUTRA

 

TARIKH/TEMPAT/MASA TAKLIMAT/LAWATAN TAPAK

(Taklimat/Lawatan Tapak adalah WAJIB)

Tarikh   :  1 Ogos  2012 (Rabu)

 Masa    :  10.00 pagi        

Tempat  :  Bilik  Mesyuarat, Bangunan Baru Pusat Pergigian Kanak-Kanak

               Dan Kolej Latihan Pergigian Malaysia, Pulau Pinang

 

TARIKH TENDER DITUTUP

27 Ogos 2012 (Isnin) pada jam 12.00 tengah hari

Dokumen Tender yang lewat diterima tidak akan di pertimbangkan


Tempat serahan Dokumen Tender hanya di:

 

           KAUNTER TENDER DAN SEBUT HARGA,

            BAHAGIAN PEROLEHAN DAN PENSWASTAAN,

            KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA,

            ARAS 7, BLOK E7, KOMPLEKS E, PRESINT 1,

            PUSAT PENTADBIRAN KERAJAAN PERSEKUTUAN,

            62590 PUTRAJAYA

 

Bayaran bagi dokumen tender hendaklah dalam bentuk Bank Draf/Kiriman Wang Pos atas nama Ketua Setiausaha, Kementerian Kesihatan Malaysia. Wang tunai/cek tidak diterima. KONTRAKTOR-KONTRAKTOR YANG INGIN MEMBELI DOKUMEN TENDER DIWAJIBKAN MEMBAWA SIJIL ASAL LEMBAGA PEMBANGUNAN INDUSTRI PEMBINAAN MALAYSIA (LPIPM/CIDB) DAN PUSAT KHIDMAT KONTRAKTOR (PKK)/PUSAT PENDAFTARAN KONTRAKTOR-KONTRAKTOR KERJA, BEKALAN DAN PERKHIDMATAN NEGERI SABAH (PUKONSA)/ UNIT PENDAFTARAN KONTRAKTOR DAN JURU PERUNDING SARAWAK (UPKJ) BERSERTA SALINAN FOTOSTAT (TIDAK DIKEMBALIKAN) UNTUK PENGESAHAN PENDAFTARAN.

 

Syarikat/Firma/Koperasi/Pemilikan Tunggal* hendaklah mengambil perhatian bahawa setiap transaksi melalui Sistem ePerolehan akan dikenakan fi perkhidmatan sebanyak kosong perpuluhan lapan peratus (0.8%) mengikut setiap nilai invois yang dikemukakan kepada Kerajaan tertakluk kepada had maksimum RM9,600.00 (Ringgit Malaysia: Sembilan Ribu Enam Ratus Sahaja) bagi inovis yang bernilai RM1.2 juta (Ringgit Malaysia: Satu Juta Dua Ratus Ribu Sahaja) atau lebih.

 

*Yang mana berkenaan

 

Ketua Setiausaha,

Kementerian Kesihatan Malaysia.


Lampiran
Lampiran
Lampiran
Lampiran
Lampiran

 

Dokumen boleh diperolehi di:

 

 


Bahagian Perolehan dan Penswastaan,
Kementerian Kesihatan Malaysia,
Aras 7, Blok E7, Parcel E
Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan,
62590 Putrajaya.


pada waktu pejabat seperti berikut:


ISNIN - KHAMIS
8.00 PAGI - 1.00 PETANG
2.00 PTG - 4.00 PETANG

JUMAAT
8.00 PAGI - 12.00 TENGAH HARI
2.45 PTG - 4.00 PETANG